tirsdag 27. november 2007

Mye rart

Vil informere dere om resultatene av smaking av norsk mat og andre rariteter:

-Franske Sarah spiser norsk flatbrød til alle døgnets tider, gjerne med smør og salt på.

-Sarah blander flykrasj (makrell i tomat) i salaten, og synes jeg er rar som spiser det på brødskiva til frokost.

-Nadia spiste opp svartpølsa og har nå gått over til den andre svartpølsa; fårepølse (ja, jeg har sagt at det ikke er fra samme dyret...)

-Brunosten jeg har med resulterte i en god latter. Alle smakte, men var enige om at de akkurat hadde spist "cow poop" (kubæsj.)

-Jeg blir sett rart på når jeg ikke har alle mulige oljer i salaten.

-Judit spiser leverpostei med ost på.

-Vi spiser middag alt for tidlig i Norge.

-Når Judit sier; "Ja, jeg lager middag og alle skal spise sammen", mener hun egentlig; "Jeg tar med meg maten og spiser alene".
(Enten er jeg veldig dårlig til å stille enkle spørsmål på engelsk, eller hun dårlig til å skjønne engelsk. Uansett har vi et kommunikasjonsproblem.)


Jeg har fortsatt til gode å lage to norske middager, er spent på reaksjonene, særlig den første! (Rømmegrøt og fiskesuppe)

2 kommentarer:

Boblekoker sa...

Kan sikkert bli litt reaksjoner på den ja. :P

Anonym sa...

Haha, så gøy!

Ja, vi spiser egentlig for tidlig i Norge. Merka jeg når jeg var i Paris en tur nå, også.