mandag 26. november 2007

Første dag på jobb

Ola!

I dag har jeg hatt min første dag på jobb i "Arvore" (barnehage/førskole).
Ungene er fra 3 til 5 år, blide og prater uten at jeg skjønner noe som helst.
Det er to lærere der, Liliana og Desiree. Ingen kan noe særlig engelsk så ordboka er grei å ha.
Mens de yngste sov laget vi juledekorasjoner med de eldste, har noen bilder i albumet under.

Første dag på jobb



På lørdag var vi fem volontørene i Lisboa. Sol, skyfri himmel og 14 grader; en herlig dag:)

Bilder her:

Lisboa med volontørene 24.11.07


Takk for saxen, mamma:) Savner min egen, men miniversjonen får duge for nå!

Og selv om jeg ikke får lov å nevne det av bestefar, så må jeg allikevel si at vi satt ute på balkongen i hele går i 20 grader og knall sol. Nesten som norsk sommer:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Innmari fine bilder Renate:) Blir reisesyk av å se på de.... Så kult at du serverer god, norsk mat! Litt spesielle vaner noen av de andre har, men...:P Ellers håper jeg at du har det fint, og at spårket kommer litt etterhvert! Kos deg:)
Klem fra Linda