mandag 10. desember 2007

Hei på dere!

Nok en uke er over, tida går fort.

På fredag var det konsert i nabobyen, dit hadde Nadia, Sarah og jeg tenkt oss. Planen var å ta buss klokka ni, så vi tusla fra Palmela halv ni. (Bussholdeplassen bussen dro fra ligger et stykke unna.)
Da klokka var 21.20 og bussholdeplassen fortsatt var et stykke unna fant vi ut at vi skulle dra på karaoke. Vi rakk jo ikke konserten og kunne like så godt finne på noe annet gøy.
Men det var nok ikke meninga at vi skulle komme oss noe sted den kvelden, for på karaoken var det lukket selskap... Så da var det bare å gå tilbake.
Endte opp med å sitte hjemme og spille kort enige om at portugisiske veier er farlige. Ingen fortau og bilistene kjører fort!

Lørdag var det marked her i Palmela. Masse folk, fint vær og veldig koselig.
Vi tusla rundt og titta, møtte mange fra jobben og koste oss.

På kvelden dro Judit og jeg på konsert. "Ensemble de Saxofones", 13 saxofonister fra den ene musikkskolen her. Det var veldig bra og jeg storkoste meg:)






Resten av helga har gått i portugisisk;
Jobber med å oversette norske matoppskrifter til ei på jobben. Det blir en fin blanding av engelsk og portugisisk og tar veldig lang tid....men det er moro:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei sveis. jeg leser og følger med på livet ditt. Og det ser ut som du har det veldig bra...selvom ikke alle skjønner hvordan norsk tradisjonsmat skal konsumeres;) hehe. Om 8 dager reiser jeg hjem til Hamar for julen. Og du kan tro jeg gleder meg. Hvordan blir det med deg? Kommer du hjem til jul? Anyway Lykkelig jul hvoren du skal feire den;) Klem