søndag 30. desember 2007

God jul og godt nyttår!

Jul på hamar 07


Håper alle har hatt en fin julefeiring så langt, det har jeg:)
Jeg har hatt det veldig morsomt med å overraske folk hvertfall!
Tidligere i desember allierte jeg meg med bestemor og bestefar, de visste at jeg kom hjem til jul.
Fredag 21. desember satte jeg kursen mot Norge og Hamar. Ble hentet på flyplassen av bestemor og bestefar.
Framme på Hamar ringte vi på hjemme og ba oss inn på kaffe hos noen lettere sjokkerte foreldre. Elisabeth tok meg "godt" i mot ved å si; "Hei, du forstyrrer meg midt i middagen!" - Takk for den;)
Christian sin reaksjon var nok den beste; et ordentlig "kodak moment", som jeg dessverre ikke fikk på film...
Uansett så var det veldig moro å komme hjem til jul uten at noen visste det, det anbefales;)

Julaften var koselig, sang i kirka med Levende Lys og var hjemme med familien, besteforeldre, tante, onkel og Josefine (kusine) etterpå.
Ellers i jula har jeg besøkt slekt, vært med venner og kost meg.
Har også gått på skøyter. Var gøy å leke Bambi, og jeg holdt meg faktisk på bena:)
Er litt skuffa over at det har vært så lite snø her, men det får gå.

Jeg reiser tilbake på fredag, gleder meg til det.

Skal skrive litt mer senere, har ikke tid nå.

(",)

Ingen kommentarer: