torsdag 19. juni 2008

Sommer, sol, strand, lek & moro! Og aarets siste besok..

Jeg er heldig med jobben min. De to siste ukene mine her i det som endelig har blitt syden tilbringer jeg med ungene pa stranda! Kan man ha bedre jobb? :)
Bader og koser oss masse, og prater om hvordan det blir nar jeg drar...den delen er ikke saa morsom, men unga har en del sporsmal. (Kommer du aldri tilbake, kommer du pa besok osv...) er veldig gromme da selv om samtaleemnet ikke er det artigste:)

I gaar sendte jeg hjem tante, hu har vaert en tur her. Koselig med besok:)
Som de sa pa jobb; endelig er det fint vaer da du har besok! haha
Haaper du koste deg! Og jada, samma sightseeing som tidligere. Les andre innlegg for mer informasjon;)

Ellers har vel de fleste faatt med seg at fotball-EM har vaert i gang ei stund!?
EM her i Portugal er noe annet enn pa tv-en hjemme i stua, her lever folk for fotballen! Tenkte meg at det skulle ta litt av, men folk er gale jo! Synger, skriker, griner, blotter seg og det som verre er, men moro er det! I dag er forste kvartfinalen, krysser fingra for at Portugal vinner saa blir det liv i gatene;)Jeg skal hvertfall se kampen og heie pa portugiserne!

Ingen kommentarer: