lørdag 28. juni 2008

Hurra for meg! :p

Jeg hadde en veldig koselig bursdagsfeiring i gaar:)
Fikk bind for oeynene og trasket rundt i Palmela med Nadia, Sarah og to venner av Nadia.
De tok meg med pa restaurant, kjempekoselig! Etterpa var vi pa SanTiago med venner, hadde en bra kveld!

I gaar var siste dagen min pa jobb. Det var en bra dag og vi hadde det moro. Trist var det ogsa fordi jeg reiser hjem naa...men ingen har sagt ha det, jeg kommer jo tilbake neste aar:)

I kveld skal jeg pa middag hos noen fra jobben og i morra skal Nadia og jeg pa vaart siste besok pa senteret med unger her (foreldrelose og utsatte unger og ungdom).

Etter det gaar turen hjem, mandag morgen gaar transporten til flyplassen...
Saa dette er det siste fra meg her i Palmela, neste gang jeg blogger blir fra Bondesvea :/

Ha en fin helg, det skal jeg!

1 kommentar:

plssce sa...

não percebo nada deste blog, mas espero que tudo é bem contigo e chegaste começar a tua vida nova na Noruega... se vires à Portugal diz... :)
beijokas:
Judit