mandag 26. mai 2008

Besok fra Espas dype skoger...

Linda var her forrige uke, veldig koselig!
Kom samtidig som jeg var pa evalueringsseminar og fikk derfor truffet mange av de jeg kjenner her. De syns det var koselig, husket navnet ditt gjorde de ogsa;)
Vi hadde ikke program hele tida saa Linda og jeg fikk sett oss omkring i Lisboa; gamlebyen, Belém og Bairro Alto ble besokt pa ekte turistisk vis.
Cabo da Roca dro vi til da det var helligdag her, europas vestligste punkt. Utrolig fint der og vi var kjempeheldige med vaeret.

Vi var ogsa "ute" her i Palmela, pa baren SanTiago hvor vi alltid gaar til.
Haaper du syns det var artig og moete litt folk, selv om noen mangla;)
Sightseeing i store lille Palmela ble en regnfull tur, men med humoeret pa topp!
Vi har kost oss masse her (hvertfall jeg) og jeg likte veldig og faa besok av deg snurvel! ;)

Linda pa besok!


Forresten, vi har katt! =)
Tok den inn fra gata for tre uker siden, stakkars liten sak.
Da var hu tre uker gammel og midt ute i gata alene. Kunne ikke annet enn og ta hu med oss.
Vi skal beholde hu til august, da faar hu nytt hjem hos soestra til Sarah i Frankrike.

Ingen kommentarer: