onsdag 19. september 2007

Venter i spenning

Nå sitter jeg hjemme og venter på beskjed fra Portugal. Jeg skulle reist i helga, men det er forsinka med ca. 2 uker pga. problemer i systemet i Portugal.
Mens jeg venter får jeg med meg flere øvelser med korpset, vakter på Hamar Mart'n og portugisisk på lydbok:) Skulle gjerne dratt snart, har venta så lenge på det.

I mellomtiden prøver jeg å finne ut av åssen bloggen min fungerer. Har nå med hjelp fra Ingeborg, som er i USA, skjønt åssen jeg skal legge ut album med bilder...trur jeg.

Enjoy!

EVS Portugal

1 kommentar:

IdaPida Design sa...

Hei på deg!

Her går det bra vettu, veldig fornøyd med skolen! :)
Åssen er det med deg? Vet du når du reiser enda? Blir spennende det med Portugal, du skal dit og Ingeborg er i usa så alle er liksom overalt :) hehe.
Gøy å lese bloggen til folk man kjenner, så jeg legger deg til i bloggen min også jeg ;)
Håper alt står bra til i Hamar! :)
Klem